Klachten

Mocht het onverhoopt toch voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.

Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, belt u het beste in eerste instantie met de winkel van aankoop.

Uiteraard kunt u ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:

  • Naam van de winkel van aankoop en aankoopdatum;
  • uw naam, adres, woonplaats;
  • mailadres en telefoonnummer

Verstuur uw klacht naar:

info@aderanshaircenter.com

Of gebruik hiervoor het contactformulier op onze website,

U kunt het ook schriftelijk indienen via onderstaand adres:


Aderans Haircenter

t.a.v. Afdeling Klachten
Eglantierbaan 16
2908 LV Capelle aan den IJssel
Nederland

Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.

Goed om te weten:

Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie ECKG (voorheen Stichting Klachtencommissie Gezondheidszorg), Lombokstraat 20, 2022 BJ Haarlem.

Vrijblijvend advies voor een haarwerk op maat?

Neem vandaag nog contact met ons op!

010 436 22 37